
Ve dnech 17. a 24. Května 2025 proběhne mobilní svoz velkoobjemového odpadu, dne 17. Května 2025 proběhne sočasně i mobilní svoz nebezpečných odpadů.
Obec Dubenec podle § 5 odst. 1 písm. f) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (ve znění pozdějších předpisů, dále jen „zákon o svobodném přístupu k informacím“), a ve smyslu nařízení vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, a v souladu s článkem 15 odst. 3 Obecného nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) ze dne 27. dubna 2016, (dále jen „GDPR“), stanovuje s účinností od 15. září 2018 tento Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací.
jednostranný výtisk nebo kopie formát A4 1,00 Kč
oboustranný výtisk nebo kopie formát A4 2,00 Kč
jednostranný výtisk nebo kopie formát A3 1,50 Kč
oboustranný výtisk nebo kopie formát A3 2,50 Kč
Za poskytnutí kopie v jiném formátu nebo barvě bude účtována skutečná cena za pořízení kopie u komerčního poskytovatele služeb, kterou povinná osoba za pořízení kopie uhradí.
CD ROM, DVD ROM 8,00 Kč
jiný technický nosič dat (dále jen „TND“) - podle pořizovací ceny
Pokud žadatel poskytne vlastní TND, na který bude možné požadované informace zaznamenat, nebude úhrada tohoto nákladu uplatňována.
Balné: podle druhu použitého obalu dle pořizovací ceny
Poštovné: dle platného ceníku poštovních služeb
V případě osobního odběru požadovaných informací nebude úhrada nákladů na odeslání informací uplatňována.
Za každou započatou hodinu administrativní práce matrikářky, účetní, starosty: 280,00 Kč
Celková výše úhrady nákladů, která vznikne součtem dílčích částek za pořízení výtisků nebo kopií, za opatření TND, za odeslání informací žadateli a za mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací, se zaokrouhlí na celé Kč směrem dolů.
Pokud celkové náklady na poskytnutí informace nepřesáhnou částku 100,- Kč, pak se úhrada nákladů nevyžaduje. Všechny uvedené ceny jsou bez DPH 21%.
Hotově – v pokladně Obce Dubenec
Převodním příkazem – na číslo účtu: 2910286369/0800, variabilní symbol – číslo jednací bez lomítka
Ve dnech 17. a 24. Května 2025 proběhne mobilní svoz velkoobjemového odpadu, dne 17. Května 2025 proběhne sočasně i mobilní svoz nebezpečných odpadů.
MUDr. Klepačová oznamuje, že z důvodu dovolené bude ordinace v Dubenci dne 7. a 9. května 2025 uzavřena.
Od 22. do 25. dubna 2025 čerpá starosta obce dovolenou.
Z důvodu úrazu paní matrikářky nebude možné v tomto období legalizovat, ani vidimovat dokumenty a využívat agendu Czechpoint. (Oveřování listin)