Vítejte na stránkách obce Obec Dubenec.
Používáme cookies
Chceme, abyste sledovali vy nás, ne my vás. Pro správnou funkčnost webu nějaké cookies potřebujeme. Své nastavení cookies můžete změnit pomocí nastavení cookie.
Nastavení zobrazení

Služby a poplatky

Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací.

Obec Dubenec podle § 5 odst. 1 písm. f) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (ve znění pozdějších předpisů, dále jen „zákon o svobodném přístupu k informacím“), a ve smyslu nařízení vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, a v souladu s článkem 15 odst. 3 Obecného nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) ze dne 27. dubna 2016, (dále jen „GDPR“), stanovuje s účinností od 15. září 2018 tento Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací.


Náklady na vytištění, pořízení kopie nebo záznamu informace (1 ks):

Černobílá:

jednostranný výtisk nebo kopie formát A4                   1,00 Kč
oboustranný výtisk nebo kopie formát A4                    2,00 Kč
jednostranný výtisk nebo kopie formát A3                   1,50 Kč
oboustranný výtisk nebo kopie formát A3                    2,50 Kč

Za poskytnutí kopie v jiném formátu nebo barvě bude účtována skutečná cena za pořízení kopie u komerčního poskytovatele služeb, kterou povinná osoba za pořízení kopie uhradí.


Náklady na opatření technických nosičů dat (1 ks):

CD ROM, DVD ROM              8,00 Kč

jiný technický nosič dat (dále jen „TND“) - podle pořizovací ceny

Pokud žadatel poskytne vlastní TND, na který bude možné požadované informace zaznamenat, nebude úhrada tohoto nákladu uplatňována.


Náklady na odeslání informací (1 ks):

Balné: podle druhu použitého obalu dle pořizovací ceny
Poštovné: dle platného ceníku poštovních služeb
V případě osobního odběru požadovaných informací nebude úhrada nákladů na odeslání informací uplatňována.


Úhrada na mimořádně rozsáhlé vyhledání informací:

Za každou započatou hodinu administrativní práce matrikářky, účetní, starosty:                280,00 Kč

Celková výše úhrady nákladů, která vznikne součtem dílčích částek za pořízení výtisků nebo kopií, za opatření TND, za odeslání informací žadateli a za mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací, se zaokrouhlí na celé Kč směrem dolů.

Pokud celkové náklady na poskytnutí informace nepřesáhnou částku 100,- Kč, pak se úhrada nákladů nevyžaduje. Všechny uvedené ceny jsou bez DPH 21%.


Forma úhrady:

Hotově – v pokladně Obce Dubenec
Převodním příkazem – na číslo účtu: 2910286369/0800, variabilní symbol – číslo jednací bez lomítka


aktualizováno: 4. 1. 2021 14:44, OI Admin

Novinky z úřadu

Oznámení ČEZ Distribuce, a.s.

aktualizace článku: 27. 4. 2022

  • Jaroslav Huňat
  • 237
Oznámení ČEZ Distribuce, a.s.

Od 13.5. do 26.5.2022 bude v obci probíhat odečet elektroměrů

Matrika

aktualizace stránky: 20. 4. 2022

  • Jaroslav Huňat

Agendy matriky obce Dubenec

  • vede matriční knihy a sbírky listin pro obec Dubenec, Vilantice, Lanžov, Bílé Poličany, Velký Vřešťov, Hřibojedy, Libotov a Litíč.
  • zavádí matriční události do Informačního systému evidence obyvatel pro Ministerstvo vnitra ČR,
  • vydává matriční doklady, jejich druhopisy a umožňuje nahlížení do matrik,
  • vydává potvrzení o skutečnostech zapsaných v matričních knihách,
  • zajišťuje občanské sňatky, vydává vysvědčení o právní způsobilosti k uzavření manželství, osvědčení k církevnímu sňatku, povolení uzavření manželství na kterémkoli vhodném místě ve svém správním obvodu,
  • přijímá žádosti o zápisy matričních událostí do zvláštní matriky a vyhotovuje podklady k jejich zápisům do zvláštní matriky,
  • provádí určování otcovství, 
  • provádí změnu jména a příjmení,
  • vydává rozhodnutí ve věcech změny jména a příjmení, druhého jména a otázky příbuzné,
  • provádí dodatečné změny a záznamy v matričních knihách,
  • uchovává a aktualizuje sbírku listin a uchovává a aktualizuje druhopisy matričních knih vedených do 31.12.1958 pro matriční úřady zařazené v jeho správním obvodu,
  • zajišťuje šetření státního občanství ve sporných případech,
  • provádí vidimaci listin a legalizaci podpisů a vystavuje výpisy z rejstříku trestů,
  • zpracovává žádosti o zprostředkování kontaktu a provádí identifikaci fyzických osob

Elektroodpad v roce 2021

aktualizace článku: 20. 4. 2022

  • Jaroslav Huňat
  • 121
Elektroodpad v roce 2021

Přehled zpětného odběru elektroodpadu ve sběrném místě v Dubenci